𝐌𝐲 𝐖𝐨𝐫𝐥𝐝

𝐍𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠?


"1 سالگی..."

خب امروز

یک سالگی اومدن من به بیانه

یک سال پیش دقیقا همین امروز وارد بیان شدم

قشنگ یادمه چه ذوقی داشتم.. 

از اولین قالبم تا اخرین که اینه همه رو یادمه

اتفاقایی که افتاد و... 

تو این یه سال دوبار وبمو حذف کردم دوباره وب زدم

یه بار فیل شد

یه بارم خراب بود

ول دوباره زدم دیه

و اینه.. 

تو این یه سال.. 

با خیلیا اشنا شدم

کسایی که از ته قلبم دوسشون دارم')

شدن جزو مهمی از زندگیم..

بچه هام.. که باید معذرت خواهی هم کنم شاید اصن اومای خوبی نباشم چون حتی سرم بهشون نمیزنم به غیر از چند نفرشون.. 

تو این مدت لحظات خوب داشتیم تا لحظات بد... هم خندیدم هم گریه کردم.. 

شما هم که زدین ترکوندینو و.... :/

نمیخوام با حرفای تکراری سرتونو بدرد بیارم

ولی یکم فک کنین

به بیانی که قبلا بود ولی الان نیس

ادم میاد اینجا بیشتر افسردگی میگیره تا اینکه بخواد خوشحال شه

بعضیا میان اینجا بلکه از درگیری های ذهنیشون خلاص شن.. ولی وقتی میان بدتر اعصابشون خورد میشه.. 

یکم فک کنین.. شما بچه نیستین که بخوان بهتون همه چیو بشکافن

عاقلین دیه میفهمین.. 

خدایی اصن مثه قبل هس؟ 

جوش؟ 

نه نیس... 

و هیچوقتم نمیشه چون شما نمیخوایین و روز به روز دارین بد ترش میکنین

بعدم یه سریاتون ناراحتم میشین که چرا بعضیا ول کردن رفتن:/

از اینا بگذریم.. چون فق اعصاب خورد کنیه و هیچ فایده ای نداره.. کسی که بخواد بفهمه میفهمه دیه نه؟ 

یه نکته دیگه هم اضافه کنم حالا که این همه نوشتم.. 

هر کی وبشو دارک میکنه دلیل بر دپ بودنش نیس! 

دلیل بر این نیس که افسردس! 

اینم جواب اونی که گفته بود چرا دارک شدی

من دارک نشدم

فقط این رنگو دوس دارم🤌🏻

رنگ روشن چشامو اذیت میکنه 🤌🏻

و اینکه

میخوام یه تشکر هم بکنم.. از اونایی که تمام این مدت کنارم بودن.. 

اسم نمیبرم.. خودشون خوب میدونن") 

خیلیا هم بودن که الان نیسن.. ول من فراموششون نکردم

بابت همه چی ممنون🌚🤍

Designed By Erfan Powered by Bayan